Euro Euro Inwoners Huishoudens Oppervlakte FTE Email Verwijderen 2017 (Lasten): Kostenplaats : Afval Kostenplaats Kostenplaats Bedrag Totaal €25.069.043,48 ASS 2 (Lunetten) €126.000,00 ASS 3 (Leidsche Rijn) €149.000,00 ASS1 (Tractieweg) €273.000,00 AVU (contract excl. veegvuil) €5.850.000,00 Afvalverwerkingskosten AVU €697.000,00 Afvalverwerkingskosten Overig €35.000,00 Algemeen €1.000,00 Ass1 Tractieweg €809.718,57 Ass2 Lunetten €772.620,86 Ass3 Leidsche Rijn €587.818,22 Bedrijfsafval algemeen €122.483,76 Calamiteiten €69.957,12 Containerdienst Inzamelen teams €783.729,20 Glasinzameling algemeen €640.458,20 Huishoudelijke afvalinzameling -€2.513,93 Infrastructuur ondergrondsinz. €1.056.000,00 Inzamelen Teams €3.825.511,04 Klein Gevaarlijk Afval €90.207,84 Kosten Archiefvernietiging uitbesteed €14.000,00 Kosten Swill uitbesteed €21.000,00 Kosten havendienst €118.569,04 Kosten inzameldienst €847.653,84 Kosten verkoop €265.088,44 Monitoring en onderzoek €200.000,00 O&R KCC T&H diverse C&O €364.703,32 Ondergronds Vaste Activa Algemeen €2.400.000,00 Ondergrondsinz. Algemeen €2.264.359,84 Ontruimingen €76.251,80 Ontwikkeling en Relatiebeheer €293.238,40 Overige afvalverwerkingskosten €323.000,00 P526 Inz. Papier & Karton bedrijfsm. €224.313,72 P531 Inz Glas Commercieel €87.790,88 Plaagdierbestrijding €41.554,95 Portaal auto + AC €158.159,00 Projecten €1.167.296,96 Sluitpost -€418.403,00 Subsidie oud papier €180.000,00 bedrijfsafvalinzameling commercieel €474.413,81 ongediertebestrijding/ ontsmettingsdiens €79.061,60 Taartdiagram Staafdiagram Verwijderen 2017 (Lasten): Kostenplaats : Afval Verwijderen 2017 (Lasten): Kostenplaats : Afval ASS 2 (Lunetten) €126.000,00 ASS 3 (Leidsche Rijn) €149.000,00 ASS1 (Tractieweg) €273.000,00 AVU (contract excl. veegvuil) €5.850.000,00 Afvalverwerkingskosten AVU €697.000,00 Afvalverwerkingskosten Overig €35.000,00 Algemeen €1.000,00 Ass1 Tractieweg €809.718,57 Ass2 Lunetten €772.620,86 Ass3 Leidsche Rijn €587.818,22 Bedrijfsafval algemeen €122.483,76 Calamiteiten €69.957,12 Containerdienst Inzamelen teams €783.729,20 Glasinzameling algemeen €640.458,20 Huishoudelijke afvalinzameling -€2.513,93 Infrastructuur ondergrondsinz. €1.056.000,00 Inzamelen Teams €3.825.511,04 Klein Gevaarlijk Afval €90.207,84 Kosten Archiefvernietiging uitbesteed €14.000,00 Kosten Swill uitbesteed €21.000,00 Kosten havendienst €118.569,04 Kosten inzameldienst €847.653,84 Kosten verkoop €265.088,44 Monitoring en onderzoek €200.000,00 O&R KCC T&H diverse C&O €364.703,32 Ondergronds Vaste Activa Algemeen €2.400.000,00 Ondergrondsinz. Algemeen €2.264.359,84 Ontruimingen €76.251,80 Ontwikkeling en Relatiebeheer €293.238,40 Overige afvalverwerkingskosten €323.000,00 P526 Inz. Papier & Karton bedrijfsm. €224.313,72 P531 Inz Glas Commercieel €87.790,88 Plaagdierbestrijding €41.554,95 Portaal auto + AC €158.159,00 Projecten €1.167.296,96 Sluitpost -€418.403,00 Subsidie oud papier €180.000,00 bedrijfsafvalinzameling commercieel €474.413,81 ongediertebestrijding/ ontsmettingsdiens €79.061,60 Totaal €25.069.043,48 Utrecht (gemeente) 2023 Begroting Baten Lasten 2019 Begroting Baten Lasten 2018 Begroting Baten Lasten Begroting Programma Baten Lasten Begroting Q1 Baten Lasten Begroting Q2 Baten Lasten Begroting Q4 Baten Lasten Realisatie Baten Lasten Realisatie Q1 Baten Lasten Realisatie Q2 Baten Lasten Realisatie Q3 Baten Lasten Realisatie Q4 Baten Lasten Verwijderen Lasten 2017 Begroting Iv3 Baten Lasten Begroting Programma Baten Lasten Begroting Q2 2017 Baten Lasten Begroting Q4 Baten Lasten Begroting Q4 Programma Baten Lasten Realisatie Baten Lasten Realisatie Q1 2017 Baten Lasten Realisatie Q2 2017 Baten Lasten Realisatie Q3 2017 Baten Lasten Realisatie Q3 2017 Programma Baten Lasten Realisatie Q4 Baten Lasten Realisatie Q4 Programma Baten Lasten Test locaties Baten Verwijderen Lasten 2016 Begroting 2016 Baten Lasten Realisatie 2016 Baten Lasten Realisatie Q3 2016 Baten Lasten Realisatie Q4 2016 Baten Lasten 2015 Realisatie Q4 2015 Baten Lasten 2014 Realisatie 2014 Baten Lasten